030212

Har alltid undrat varför man ska ha en konsert på dvd. Konsert-känslan kan väl omöjligt följa med hem till vardagsrummet? Har dock börjat förstå vilken genialisk idé detta är. Denna video SKA hem till mig. Redan beställd, inte så mycket att tänka på! Haha, ganska roligt när jag tänker på det. Att beställa en tröja på internet gör jag bara inte! Men att köpa musik, ja det är lika naturligt som att frukost kommer före lunch!

Den här konserten har jag berättat om så många gånger att ni snart får krupp på mig. Utan en gnutta bidragande kraft (typ alkoholens påverkan) tror jag aldrig jag får uppleva en sådan konsert-upplevelse igen. The Ark var ett grymt liveband. Inga men!



Komsi komsi hem till mig och ha konsert-time. And again, and again, and again..


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0