Varför överraskas lyckoruset alltid av nedstämdhet?

 Tack för en helt underbar helg! Lycka gick genom hela mig och mycket tack vare mina tjejer Tone, Joanna och Rebecca. Givetvis startade helgen med en borttappad lins vilket resulterade i en något suddig helg, bokstavligt talat! Men med lite positiva tankar och "jag får skylla mig själv"-tankar så slutade det endast i en brutal huvudvärk och stora svårigheter i att hitta min bordsplacering.. Den här helgen behövde jag. Fest, middagar, promenad, bastu, hysteriska skrattanfall, jakt (nä, vi var inte med..) och mycket mer. Jag avslutar med en bild som ínte var så uppskattad på Instagram. Så här i efterhand så förstår jag nog det, men det kändes väldigt relevant in the moment.
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0