Mot helgen, tjejerna och G

Kom precis hem efter en underbar middag med Rebecca! Konstaterade att vi inte har många veckor kvar att ses. Trodde vi skulle ses mycket mer under hösten men tiden har verkligen inte funnits där för någon av oss.. Rebecca är en tjej som jag tyckt om sedan tiden i Hultsfred (då vi bodde grannar) och jag har en känsla av att vi kommer hålla relationen vid liv en lång tid framöver! Vi planerade in en date nästa vecka, som jag ser fram emot redan nu!
 
Nu ska jag gå och lägga mig för att ladda batterierna inför helgen! Jag, Tone, Joanna och Rebecca (en annan, hehee) ska på vildjaktshelg i Gässhult. Är galet taggad inför detta! Vi kommer bli ungefär 24 stycken och det bjuds på middagar, bastu, vildjakt (för de som har licens), fest och massa annat. Och äntligen får jag en hel helg med mina tjejer! :)
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0