Hej 1 december.

Började med att skriva några ord om vädret, men nej jag tänker inte vara lika svensk som alla andra. Förvänta er inte heller några bilder på vinterlandskap. Inte i detta inlägg iaf.
 
Imorse var jag och Sandra uppe och såg första avsnittet av julkalendern. Åh nostalgi med Mysteriet på Greveholm! Sen påbörjade Sandra något som jag växt upp med - kolla på skidskytte/aplint/skidor/.. jaja vad man nu kallar det. jag är nog allergisk mot det. Det kan vara mysigt ibland, ytterst sällan verkligen! Så jag tog en långpromenad runt Stensö och pratade med båda mina systrar :) Nu när jag kommit hem igen är jag alldeles röd och iskall..
 
Får se om jag får med mig någon till julmarknaden. Vill verkligen dit! Men vet inte om någon annan är lika intresserad. Henke är nog rätt bakis och Sandra förkyld..

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0