Back in the city of mine

Igår vaknade jag tidigt, packade det sista, gick till bageriet bredvid och köpte med mig lunch och hoppade sen på bussen som skulle vara min vän under 6,5 timmar. Startade med att ändra om och rätta till en del på c-uppsatsen (dock ringde Sandra senare och sa att vår handledare var nöjd med hur den såg ut så fick ändra tillbaka det mesta) sen åt jag lunch och kollade på film. Men sedan kom krisen. iPhonen åkte i backen och dog. Googlade alla möjliga frågor men det enda tips jag kunde får var att trycka in homeknappen och stäng-av-knappen samtidigt. Skulle inte detta funka så var sannolikheten stor att den var död för en evighet. Självklart ville inte min trogna vän återuppstå och jag började få panik då jag insåg att min försäkring är ifrån Expert som idag inte finns längre.. KUL! Imorse blev det en sväng till PC-doktorn som bytte batteriet för 350 kronor. Så nu är vi redo för ett skönt lov i storstaden!
 
Idag gick jag en långpromenad med Joanna till hennes jobb, sen tränade jag core och armar, sen gick jag hem. Nu har jag precis gjort iordning två sillar (äpple och ingefärssill med citron och senapssill) och nyttigt julgodis - recept hittar du här! Nu ska jag göra mig fin för jag ska träffa min efterlängtade tjej Tone. Vi ska baka pepparkakashus och äta middag!
 
Ingen kan få mig att skratta så mycket som den är tjejen!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0