Äntligen!

Äntligen fick jag tummen ur rumpan och gick till gymmet. De senaste veckorna har jag haft det kämpigt med att komma iväg. Men AH va skönt det var att få ta i och svettas! Kände hur jag verkligen blivit starkare i hela kroppen och orkade mer idag än jag någonsin orkat! Fegade inte med vikterna utan körde fullt ut. Var verkligen överraskad över hur bra det gick, jag som trodde de senaste veckornas träningsvila skulle fått mig till ruta 1. Detta bevisar verkligen att man inte kan förändras över en natt utan att det är en livsstil som sakta men säkert förändras. Mätte mig för någon vecka sedan och insåg att mitt midjemått minskat med 8.8 cm på 9 månader. Det är lycka det! :)
 
Nu ska jag ta en dusch och sen iväg till Jessica som är sjuk. Tänkte bjuda henne på lasagnen som jag och Sara gjorde igår. Sen ska vi bara ta det lugnt, dricka té och mysa :)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0