Varvar ner

Nu är jag äntligen mätt och belåten efter en hektisk dag. Kom hem för en timme sen och har nu hunnit varva ner. Tänkte göra i ordning allt inför morgondagen så jag slipper stressa sönder tidigt i morgon.
 
Lovar inget men... ska försöka blogga lite från backstage i morgon! Så håll utkik! :)
 
 Så här många oöppnade sms kommer jag nog aldrig ha samtidigt i min inkorg... Nollningen är igång i Kalmar och egentligen skulle jag vara med där. Men när jag fick praktiken på Rockbjörnen lyckades jag få dispans. Dock är jag inte borttagen ur sms-grupperna. Ska nog försöka ta mig ur dem på något sätt..

Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHAHA! I LOVE IT!

2012-08-28 @ 23:41:39
URL: http://olssonlinn.blogg.se

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0