Tjejkväll

Stressfinnarna börjar ploppa upp på hakan. Igen. Känner att galan börjar närma sig! Bara en vecka och en dag kvar! Har mycket att hinna fixa tills dess. Försöker att ta det lugnt när jag inte jobbar. Behöver sova mycket och äta bra. Men verkligeheten är där och det betyder att jag snart lämnar Stockholm för mitt lilla Kalmar. Där väntar min andra familj och en termin som inte kan bli annat än fantastiskt. Men jag har också mycket här som jag inte känner att jag fått tillräckligt mycket tid med. 
 
Som tur är ska jag träffa mina tjejer ikväll. Joanna, Elin, Tone & Jennifer. Blir middag och sen manlig strippfilm. Precis vad vi behöver! ;)
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0