Lilla Sällskapet

Nyss blev jag påmind. Nu är det bara en vecka kvar till Rockbjörnen! Ja det stämmer ju faktiskt. Sen den 1 juni har mitt fokus legat på detta och nu är det snart dags. Jag har verkligen fått varit med om en otroligt rolig produktion där jag fått lära mig en massa saker, om både branschen och mig själv. Har träffat så otroligt mycket härliga människor och känner att jag verkligen hamnat i rätt bransch! Jag har aldrig tvekat på om detta är rätt för mig. Det känns så in i helvete rätt i hjärtat! 
 
Och då kan jag ju skriva det som var tänkt från början.. hehee. I dag offentliggörs bokningen av Lilla Sällskapet till Rockbjörnen-galan! Känns väldigt kul :) 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0