Kärt barn har många namn..?

Junisen. Hm. Har inte riktigt vant mig vid mitt nya smeknamn. Det var i veckan som Viktoria bara kastade ur sig det och nu används det flitigt. 22 år är tydligen ingen ålder när man jobbar med Marie, Charlotta och Viktoria. 
 
Jag tror det började efter en helg när jag varit ute på F12 och råkade uttrycka mig lite fel. "Nja, det var rätt segt faktiskt. Ganska mycket gamla människor. Typ folk mellan 30-40".. Fel sällskap att uttrycka sig till så. Sen fortsatte det på en lunch när Jens frågade vilket gymnasium jag går på.. Han sa att det var ett skämt men vi tvivlar. Viktoria säger att det beror på att jag använder uttryck som "fett kul". 


En bild från matchen igår :)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0