Inbjudningarna för Rockbjörnen-galan!

Igår satt jag och unga Lisa på Subitos kontor med inbjudningarna till Rockbjörnen-galan. Från klockan 09.00 - 18.00 vek vi inbjudningar, la i gnuggisar, klistrade igen, satte på porto och adresslappar.. Hur många? Lite över 1000 stycken. Så det var inte så konstigt att jag somnade direkt när jag kom hem vid 19.00 och inte öppnade ögonen förrän det var dags för mera jobb.
 
 
Idag ska jag påbörja allt inför Way Out West. Inte alls ute i sista sekunden. Nej inte jag. Aldrig. Jag ska bara packa, skriva ut biljetter, tvätta, köpa nytt, fixa nya linser (mitt sista linspar gick sönder idag...!) och jobba undan lite mer. 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0