Helgen

Hallå! Det är bara två dagar kvar innan Rockbjörnen-galan! Känns helt amazing! :) Hade riktigt svårt att sova i natt pga av nervositet. Vill verkligen att allt ska gå som vi tänkt, även om jag vet att det nästan aldrigt blir så. 
 
Hade iaf en toppenhelg! Tjejkväll med Joanna och Tone i fredags. Kollade på en rådålig film, åt glass och hade ordentligt med tjejsnack! På lördagen var jag barnvakt åt min systerson Bruno. Lekte i klätterställningar och hade pannkaksfest! Barn har jävligt mycket energi och jag förstår inte hur dem håller igång. Vi däckade framför tv.n framåt 22-tiden..
 
I går så tog jag med mig Joanna på premiären av Modig. Riktigt söt film! :) Sen slängde jag iväg min sista csn-pengar på ett par svarta jeans och en supersöt stickad tröja.. Den bästa shoppingen är inför hösten! Jag är nog en av de få som faktiskt ser fram emot denna årstid..! Jag avslutade helgen med familjemiddag och sen filmkväll - Ice Age 4. Helt okeeeej alltså.
 
Tacken man får för att ta med sig syrran på bio. Stå ensam i spöregnet.. 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0