Hej mitt i veckan!

Idag är jag riktigt trött. Hade så svårt att komma upp i morse och det känns som ögonen hänger nere vid anklarna. Men..
 
Den här veckan fortsätter på bästa vis. I kväll ska jag äta middag med kusinerna, systrarna och farmor. Dags för bokklubben igen! Har som vanligt inte läst boken, men den här gången hade jag en väldans bra anledning - jag tål nämligen inte Selma Lagerlöf. Förstår inte hennes storhet. Ska pussa lite på min systersöner också. Som jag saknat dem! :) Här nedan är en bild på mig och min yngsta systerson Allan.
 
 
Sen ska jag möta upp Marie, Charlotta och Viktoria från jobbet och se Sverige - Brasilien! Feting kul.

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0