En sådan där vacker helg

Vilken skön helg! Hallååå där solen, I totally love you! I fredags var det 20-årsfest för Jennifer. Fick en trevlig kväll med mina fina tjejer Joanna, Elin och Tone! Hamnade på f12 (surprise surprise), men åkte hem ganska tidigt! På lördagen träffade jag Atena på Café String och brunchade. Hade en del att ta igen då vi inte träffats på väldigt länge. Ska bli helt underbart att få festivala med henne och Nina i veckan! 
 
Efter brunchen träffade jag upp Joanna, köpte 25-årspresent och begav oss till Uppsala. Sedan skulle vi båda vidare på festligheter, men istället åkte vi hem och somnade. Idag har jag kört en ordentlig träningsdag med promenader, spinning och core-pass. Nu ska jag sätta igång med lite jobb inför veckan, rapporter för skolan och sen försöka hinna med lite sol! 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0