Dagens ord: Stress

Hela dagen symboliseras av ett ord: stress. Försov mig imorse och fick skynda mig jättemycket. Vi hade bestämt oss för att slopa sovmorgonen och börja klockan 09.00, vilket min kropp inte alls var beredd på! Så snabbt som tusan målade jag fransarna med mascara, satte på mig kläder och skyndade sedan iväg. 
 
På morgonen har vi nu gått igenom alla nominerngar till Rockbjörnen 2012 och NU har vi svaret! Ni får reda på resultatet på lördag och sedan kan ni börja rösta på söndag från klockan 10.00. 
 
Nu ska jag fortsätta att avsluta veckans arbete så helgen blir ledig. Ikväll ska jag på 20-årsfest och imorgon på 25-årsfest. Sååå osugen på att festa. Men vem vet, jag kanske taggar till ändå :) 
 
 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0