Triathlon?

Körde något slags triathlon idag. Jävligt nöjd och min syster sa sig vara mycket stolt över mig. 3 km löpning på 11.07, 1500 m rodd på 07.04 och 10 km cykel på 12.00. Nästa vecka ska detta förbättras! Nu tar jag mitt pick och pack och går till bussen. Där ska jag sitta tills jag känner träsmak i ändan. Har lovat mig själv att plugga men måste även läsa ut Simon och ekarna som jag ska ha läst ut till imorgon. Imorgon ska nämligen kusinerna och farmor samlas för att äta och prata om boken (vilket vi sällan gör..). Jag har endast läst ett kapitel och jag känner redan att mitt mål om att läsa ut den är ouppnåeligt. Wish me luck.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla syster

Jag är mycket stolt och sjuuukt avundsjuk! Hoppas kusinträffen var skoj trots att ni saknade min närvaro..

2012-04-04 @ 21:57:34

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0