Nyklippt!

Har hittat Kalmars bästa frisörer. Okej jag har inte testat någon annan än denna, men jag vet med säkerhet att jag inte kommer överge dem. Din Frisör heter den och ligger mitt i Kalmar. Känns som jag känt dem som jobbar där hur länge som helst! Fin i håret blev jag också! Hade tänkt träna nu men vill behålla känslan av nyklippt så länge jag kan så jag tror jag ska ta en promenad i det vackra vädret.

Den här listan som Atena gjort lyssnade vi på massor igår och den är helt underbar :) Dock ska jag nog inte överkonsumera den ikväll. Haha, det här med att vara ensam är inget jag är duktig på och då ska man definitivt inte lyssna på den här typen av musik.. hehee




Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0