:)

God morgon!

Sitter på bibblan och ska snart sätta igång med en rapport om effektivt ledarskap. Men just nu sitter jag och pluggar på körkortsteorin. Har insett att min teoribok är aningen gammal så skriver upp sådant som har ändrats det senaste åren.. Shit va skönt när jag har det där kortet så jag kan lägga det här bakom mig!

Igår blev det träning och tror det eller ej men jag skippade faktiskt tjejkvällen och gjorde nyttigheter hemma, körkortsteori och praktikarbete! Har även börjat få tillbaka skolmotivationen och det mesta rullar på i helt rätt riktning! Jag menar, hur längesen var det inte som jag satt på bibblan halv nio..? :)

Puss

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0