En liten update

Onsdagen var kul. Det var en middag med finfina tjejer, förfest på Tullslätten och sedan körde vi några stycken av nya favoriten Tom Collins inne på Harrys. Sen kom dimman och stället stängde. Skulle köra en efterfest men någonstans svek kommunikationen. Nina stekte köttbullar och hällde ut makaroner på golvet. I samma ögonblick somnar tre förfriskade människor i sin kvällsoutfit.

Sen kom morgonen och vi åt några av köttbullarna. Somnade om. Vaknade av att Nina skriker ut att hon faktiskt kommer ihåg en sak: Hon sökte ett jobb på kvällskvisten.. Hon har ännu inte fått något relevant svar. Efter det mötte vi upp Sandra på donken och åt. Några minuter senare faller vi alla ihop av illamående och känner att kroppen vill ha sömn och goda vanor igen. Dagen fortsatte hemma hos Nina med häng och sconesmiddag. 

Idag var jag på föreläsning om entreprenörskap, kreativitet och causation/effectuatuion. Inspirerande men ack så ensamt utan mina tjejer. Sandra drog till London och Nina och Atena till Lund. Blir så sjukt rastlös och vet inte vad jag ska göra ikväll! Nu ska jag iaf skicka in mitt reklamförslag till Rockbjörnen och sen klippa mig. Sen träning. 





På Tullslätten. Från vänster: Louise, Sanna, Nina, Jag och Sandra.



Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0