Apollo 19 & Breaking Wind

Vill du se världens sämsta skräckfilm? Apollo 19. Vill du se världens tråkigaste parodi? Breaking Wind. Vi lyckades avklara dessa två filmer igår. Fast nej det är inte helt sant. Vi såg aldrig klart Breaking Wind. Bajs-, prutt- och sexskämt gjorde inte filmen sevärd. Men trots detta var det en toppenkväll. Sällskapet bestod av mig, Sandra, Atena, Nina, Filip och Danny.

Imorse gjorde jag klart körteorin(!) och imorgon får jag reda på dag för uppkörning. Efter det gick jag till gymmet och sen träffade jag upp Atena och Nina. Lunchade och skrev ner alla tankar inför vår affärsidé. Nu ska jag vila ögonen i någon timme. Kvällen bjuder på bio med Svenne, Atena och Fanny. Hunger Games kan inte vara sämre än gårdagens val!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0