Saved By The Bell

Medan grabbsen roddar inför dagens spelning på John Bauer i Norrköping sitter jag och klurar på en wikipedia-sida. Vi gjorde en ganska hastigt i somras som blev bortplockad efter bara en dag med motiveringen "Ett band som inte ens släppt ett album".  Så nu tar jag nya tag med detta då en andra singel är på väg!

Ikväll ska jag och Rebecca ut å slå klackarna i taket! Blir förfest hos Broman till att börja med och sen premiären av Lilla Klubben som fått nya arrangörer - Helena, Maria, Jenny, Charlotte och Björn från min klass. Konstigt nog sitter jag och laddar med lite Backyard Babies. Aldrig tidigare lyssnat men efter min desperation efter musik så fick jag slänga in några rockers för ett sista försök. Ibland måste man variation - kanske kan lite olyssnad rock få mig att längta tillbaka till den kommersiella popen igen..? Kanske blir Saved By The Bell



Från förra veckan när de spelade i Trollhättan!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0