The Lamb

Elin och Joanna har nu lämnat mig vid busshållplatsen å jag försöker smälta kvällen. Den var fantastisk. 15000 glada angelheads strålade tillsammans en sista gång. Jag bryr mig inte om att kvinnan bredvid mig skrattade när jag varannan gång jublade, skrek, sjöng och hostade. Jag bryr mig inte om att kvinnan framför mig tryckte fingrarna i öronen varje sekund jag bevisade min mycket livliga sida! Jag fick bli den lilla flickan på 10år som precis upptäckte en grym låt. En låt som sjöngs på ett språk jag ännu inte behärskade men på något sätt förstod hade ett vasst budskap. Sista gången jag fick höra min favoritlåt live. Kanske första och sista gången jag fick se, enligt mig, Sveriges vackraste utstrålning gråta. Men jag fick med mig en dikt som jag ska leta upp imorgon :)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0