Svenskt Rockarkiv

Hemma igen. Till och med hunnit med en sväng in på Friskis & Svettis. Tycker namnet är så dåligt att jag nästan skäms för att berätta att jag tränar där.. Okej nej, så hemskt är det inte. Men jag tycker så mycket om Sats att jag inte kan sluta att känna vilket nedköp jag gjort!

Tänkte visa hur det ser ut där jag pluggar. Ett område där Hultsfredsfestivalen har sin grund och där Svenskt Rockarkiv befinner sig. Jag går sällan in på Svenskt Rockarkiv men när jag gör det undrar jag om någon skulle märka om det försvann en skiva eller en affisch.. Det är ganska lockande, nördig som jag är. Drömmer lite om att ha ett rum fyllt med skivor, affischer och scenkläder!



Föreläsningssalarna är döpta efter olika genre som Pop och Soul och på väggarna hänger guldskivor av t.ex. Beyoncé och Black Eyed Peas. Kan man vila ögonen på när man tappar koncentrationen eller bara behöver drömma sig bort från Hultsfred. Typ fundera på varför man är där. Ibland blir man inspirerad och fortsätter lyssna på föreläsaren för att klara ett första steg i sin karriär


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0