Police Station

Hela dagen har varit en enda lång väntan. Vill ta mina väskor och åka nu! Eller egentligen så vill jag inte ha med mig något annat än mig själv, Sandra och två bikinis. Vi har skjutit upp packningen för allt annat men har nu motvilligt satt igång med det. Båda muttrar om hur mkt fullt man lyckats samla på sig och undrar var allt snyggt tagit vägen? Eller har jag gått iklädd fula kläder hela sommaren? Har en stark känsla av att jag spritt ut mina snyggheter runt hela Stockholm. Kanske någon av er där borta som vet med sig att min gråa kavaj bytt garderob?

Imorgon blir det storhandling och Ikea. Nämligen sista dagen vi har vår kära familjebil här i Kalmar. Sen åker vi till Kolbäck och stannar där över natten.


Kan dem inte släppa hela albumet på Spotify typ nu! Ställer mig alltid frågan vad man gjorde innan Spotify? Streamade man på Youtube? Fan va drygt..

Police Station - Red Hot Chili Peppers


Kommentarer
Postat av: lilla syster

Din gråa kavaj befinner sig hos fru Bentesjö efter att ha blivit hittat hemma hos herr Radebo!

2011-09-06 @ 22:11:21

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0