Monarken

Nu har jag försökt hitta ord till "I'm Fucked Up" hur länge som helst. När jag hör en låt brukar orden komma till mig. Men inte med den här. Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller typ bara vill strypa låten. På något sätt verkar det inte spela någon roll för den har redan satt sina spår. Min sambo och jag lunkar omkring hemma och sjunger "I'm Fucked Up" lite för ofta..

Hur som helst har bandet gjort en kul videoserie där dem "dricker sig snygga". Första videon är musikvideon till "I'm Fucked Up", video nummer två är typ som en videoblogg av morgonen därpå med fotografering. Och så slutligen är video tre en retuschering av bilden! Tänker inte förklara mer utan låter videoserien tala för sig själv! :)








Vad tycker ni? Hittar ni ord till låten? Gillar den sista videon när man verkligen ser vad mycket småsaker som fixas till i efterhand!

Kommentarer
Postat av: mika

haha bra blogg GO MONARKEN & ugglas!

2011-09-29 @ 15:47:47
Postat av: räckvidden

fantastisk bra låt! snygg video också

2011-09-29 @ 21:43:17

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0