Lots Sometimes

Har hittat en person i Kalmar som allt oftare ber mig skicka musik. Jag gör det. Jag älskar musik. Min musik.
Jag skickar det jag gillar. När personen tvekar till mitt val skickar jag en annan låt jag gillar. Men det fungerade inte heller så jag skickar något som jag tror personen kommer gilla. Personen säger att det inte riktigt är vad  som lyssnas på. Jag har nu försökt i flera dagar men ingenting fungerar. Tills igår när jag väljer att skicka min favoritlåt med Coldplay. En låt som alltid fungerar. En låt jag aldrig skulle klicka borta. En låt jag bloggat om så många gånger - Warning Sign. Ett säkert kort som gick hem.

Vad jag vill komma till är att jag gillar personen i frågas musik så mycket att jag måste ta några av spotify- listorna. Min musik är väldigt personlig och musik allmänt säger mycket om vem man är. Hädanefter skickar jag ingenting till dig.


Hatkärlek


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0