Another Day in Paradise

Idag fyller Sandra år och det firade vi igår. Pannkakstårta, muffins och chokladbollar tyckte vi var en helt underbar idé. Idag måste jag tänka om. Hade inte räknat med att bli lämna en hel helg med detta bara. Så om ingen kommer och räddar mig från allt detta så blir det ett snabbt besök i soptunnan! Och när jag ändå är inne på ämnet - imorgon ska jag snöra på mig springskorna och trampa lite på löpbandet! Har längtat efter det :)

Nu tänkte jag sussa. Måste börja vända på dygnet innan jag går under. Sov bara tre timmar i natt och känner mig knappt trött.


Från igår i vår finfina lya - Rebecca, jag, Sofia och födelsedagsbarnet Sandra!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0