10.55

Vaknade två timmar senare än jag planerat av ett oerhört långt sms av Cronja. Hon är tyldigen lite lycklig över att mina fingrar börjar röra sig över tangentbordet här igen. Jag har dock problem. Vad innebär den här bloggen? Känns som jag hade ett ganska tydligt koncept för ett tag sen. Musik. Idag känns det dock som jag inte kan ge er det jag vill. Det råder musiktorka i mitt liv och det känns lamt att bjuda på musik som jag själv inte lyssnar på. Här är det äkta vara som gäller. Hoppas ni har överseende med min under konstruktions-blogg. Den kan bli lite svajig tills jag fattat ett beslut angående tema.

Började dagen med en lång promenad runt slottet med utsikt mot Öland. I öronen hade jag min storasyster och i näsan en doft av tång. Nu är det dags att fortsätta med plugget. Tenta om 1 och en ½ vecka.. Det här med immateriell rätt är väldigt intressant och jag känner att The Neverdies kommer kunna ta del av mina blivande kunskaper inom en snar framtid!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0