Vart Jag Mig I Världen Vänder..

Har nog ändå bestämt mig för att göra en utbytestermin. På mitt program får man välja mellan praktik eller utbytestermin. Givetvis kan man göra båda delarna men då får man lägga till fler terminer. Just nu sitter jag och strukturerar upp mina viljor. Har länge velat åka till USA, sen har jag också en känsla av att det är ett utmärkt val rent strategiskt då management är stort där. Men har även starka viljor som drar mot spansktalande länder - älskade den spanska kulturen och vill lära mig språket ännu bättre! Kanske skulle jag åka till Mexico där min pappa bodde som ung och en stor del av min okända släkt bor..

Och när man väl valt land då är det dags att välja stad och universitet. Är det någon där ute som har ett kalasbra tips så hojta!

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0