Hård. Rock.

När man inte är på topp så är det skönt att träna. Bara slänga in lurarna i öronen med hård rock (Ja det ska särskrivas. Hård. Rock.) och sätta igång att löpa på bandet som går runt runt runt. Har inte tränat sen i slutet av sommaren. Nu ska jag inte skylla på något för det handlar om prioriteringar men jag har varit sjuk väldigt länge. Nu anser jag mig vara frisk och kunde därför köra lite lugnt på gymmet! Imorgon har jag även en träningsdate med Rikard som vi planerade in efter en rad pikar om min dåliga hållning - imorgon blir det ryggövningar!

Idag kom tentaresultatet upp från första juridiktentan. Tänkte att jag skippar att kolla hur det gick eftersom jag var så övertygad om att jag failat den. Men så fel man kan ha! Lite mer motiverad inför nästa tenta! :)

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0