The Concept!

Egentligen ska jag plugga nu - tenta i upphovsrätt på fredag! Ska jag jobba med management i framtiden ska det sitta som en smäck! Men nu är det så att jag hade ett telefonmöte med Kenny igår och jag insåg att jag inte jobbat tillräckligt bra med bandet. Så nu sitter jag och påminner mig om hur kul det är! Söker fakta och plingar i telefonen för grabbarnas räkning.

Här är iaf en video från helgens festivalspelning med The Concept! Ett band som signats med Flagstone som ägs av min nästa föreläsare Calle Blom. Flagstone jobbar annars med Mando Diao. Såg The Concept i somras på Peace & Love och gillar verkligen den här låten. Snygg låt - Snyggt band!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0