Stockholm

Upptäckte Jonathan Johansson så sent som förra sommaren. Det var midsommardagen och jag befann mig ute på Sandhamn i ett vackert väder. Dock var både jag och min vän bakis och tanken var att krypa ner under en filt och plöjt igenom tusen filmer. Istället blev det släktdate två dagar i rad. Mitt i mitt överdrivet sociala jag mellan grabbarna vid grillen och kvinnorna vid spisen hörde jag Jonathan Johansson. Jag gillade hans oskuldsfulla röst som sjunger om sånt som vi kvinnor inte kunde drömma att en man hade inom sig. Finns det fler som Jonathan Johansson där ute?

Hans senaste singel Stockholm passar mig perfekt till hösten. Klicka här för att höra den!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0