Resa för konserten

Det här med att ta mitt pick å pack , lämna Kalmar och ta tåget upp till Stockholm för en konsert har mer eller mindre blivit en del av vardagen. Jag försöker klippa å klistra i schemat för att få ihop det med studentlivet. Föreläsningar ska hinnas med. Men ibland måste jag skippa en eller två.
För att inte missa en tredje så får jag ibland stressa iväg samma dag som konserten äger rum. Ibland dyker jag upp i kön bara minuterna innan start! Detta medför ännu ett problem. Jag blir det jobbiga fanet (som jag inte gärna kallar mig) som studsar upp och ner med en jätteresväska. Denna gång är den inte så jätte, men å andra sidan har jag sittplats. Får se hur mkt sittande det kommer bli.. Pepp!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0