Now That I Want

Here I Am. Helt borta. Men min anledning är min lillasyster som i helgen spenderade tid med Kalmar. Och mig. Och Sandra så klart! Det blev alldeles för mycket shopping, middagar, promenader, inflyttningsfest och utgång. Så tack vare allt detta är jag mer sjuk än tidigare. Eller jag låter sjukare än förr. Fräser, hostar och låter som Britney Spears sexiga röst på kola. Mamma ringde och jag hann tänka både en och två gånger innan jag svarade. Visste ju att hon skulle skälla på mi. Måste ta det lugnt. Som jag sa i Söndags morse - Nu ska jag ta det lugnt jättelänge. Blir inte kalas förrän om 9 dagar.. Herregud vad hände i flytten mellan Hultsfred och Kalmar?

Nu är det dags att sova och förhoppningsvis vakna jättefrisk. Tvivlar starkt. Vad gjorde ni i helgen?

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0