Happiness Loves Company


Ännu en bild från helgens kalas. Johan Ström kan det där med att visa sin vackraste sida.. Har själv fått höra att jag sällan ler på bild. Knasigt tycker jag. Jag som alltid är så glad. Den här bilden är väl undantaget som bekräftar regeln. Är väl inte den mest lyckliga bild jag skådat. Men sen slutade ju kvällen som den gjorde också. Två systrar i en gränd skrikande något vi båda glömt. Så länge höll Sandra två platser i Max-kön! Vilken roomie man har alltså!

Från och med nu är det mer glada bilder som ska smycka denna blogg!




Annars sitter jag på mitt rum, det omöblerade rummet, och har precis laddat in hela I'm With You-albumet i mobilen. Blir perfekt att tagga till imorgon på tåget. Jag kan verkligen tycka att det är mysigt att åka tåg om förutsättningarna tillåter. Med det menar jag inga svettiga människor eller förseningar. Jag är inte så kräsen liksom.  


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0