Halloween

Även om jag inte alls blev rädd av filmen igår så hade jag svårt att sova och behövde gång på gång kolla bakom rullgardinen om det stod någon där.. Fick ingen ro och måste rulla in mig i täcket som en korv så inte minsta lilla monster kan komma åt mig! Vi såg Halloween, passande nog, med Sandra, hennes syster Johanna och hennes kompis Beatrice som är här på besök i veckan.


Haha, trailern är typ läskigare än filmen.

Hur som.. Imorse gick jag upp tidigt och tränade ett pass - skivstång. Jag insåg att jag har tappat alla muskler sen i somras, inte så konstigt efter min lååånga träningspaus, och är nu alldeles skakig i varenda del av kroppen. Men det känns så bra att ha börjat träna igen! Tänkte köra rätt intensivt inför solsemestern om tre veckor! Avslutningsvis sa instruktören "Ni ska verkligen vara nöjda med er själva. Så mycket som ni orkar vill en majoritet av Sveriges befolkning orka." Det skulle jag nog intala mig lite oftare. Förmodligen du som läser det här också.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0