Fix You

Förlåt kära sovkamrater och boendekompisar för mitt humör imorse. Jag sov så illa hela natten. Vred mig och kände hur kroppen inte fick den ro som behövdes för att falla i sömn. När jag vaknade på morgonen var min mobil spårlöst försvunnen och minnet om var den sist sågs svek mig. Så väckte alla tänkbara med mitt odrägliga humör. Inga skämt skulle få mig glad och jag var övertygad om att någon tagit min mobil. Så klart hittade jag den under kuddarna i soffan. Den ena somnade därefter om och den andre begav sig till skolan och nu sitter jag själv här och pluggar.

Har ju helt glömt länka lite nytt från Coldplay och medan jag letar kan jag visa denna fantastiska konsert. Coldplay kan man nog inte få nog av. Det är ett av världens bästa liveband helt klart! Sjukt bra stämningen alla gånger!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0