Finns Världens Bästa Låt?

Försöker få igång en debatt men allt blir bara skit. Om världens bästa låt finns vilken är det då? Jag tror nämligen inte man kan säga så.

Musik är individuellt och personligt. Jag har många favoritlåtar - men dem byts ut ofta. Men det finns vissa låtar jag alltid kan ta till mig. Alltså tror jag att man kan ha en världens bästa låt för mig (just nu). Men min just nu-låt är förmodligen någon annans mest avskyvärda låt. Samtidigt som detta är så självklart så kan jag inte sluta bli sårad om någon annan inte delar min musiksmak. Min musik speglar liksom mig, mitt humör, min känsla och mina värderingar.

Hur känner ni?










Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0