Energilös.Orklös.Tidslös.Kraftlös.

Jag är så trött. Somnade nyss men vaknade snabbt av ett sms och en känsla av att jag inte räcker till! Jag har så mycket jag sak hinna göra och sånt som jag borde göra. Men var finns min energi? Har iaf lyckats plugga hyfsat bra (finns det något stopp i hur mycket man kan plugga? Tror inte det.), sen har jag äntligen gått till bilskolan och bokat lektioner till nästa vecka. Nu försöker jag få tag i de där rockklubbarna jag ska bokan in The Neverdies på, men av någon konstig anledning så skriver sällan klubbarna ut telefonnummer.. Jag kanske får ta en promenad dit och förhoppningsvis vaknar jag till liv under färden. Frågan är bara om det är öppet den här tiden?


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0