13.47

Vaknade av att Sandra sms-beordrade mig att stiga upp - frukosten var serverad i salongen. Magen kurrade lite och jag lunkade ut ur rummet och möttes pannkakor och omelett. Om jag inte sagt det förr - Sandra är världens bästa roomie!

Igår var en sån där kväll då man inte gör något speciellt men ändå gör något. Sushimiddag med Atena, Sandra, Rikard och Göteborgaren Calle. Det var första gången Calle åt både sushi och med pinnar - ganska äventyrlig middag med andra ord. Efter det lämnade Rikard oss när vi begav oss till Krögers för ett glas vin. Riktigt mysigt att bara sitta i goda vänners sällskap och smutta på något gott. Sen gick vi hem - jag bäddade ner Sandra och sen somnade även jag till en film.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0