Sista plugget nu..

Har pluggat sen 10.30 imorse och nu börjar jag få riktigt ont i huvudet. Sandra ligger på soffan bredvid mig och känner samma värk i samma organ. Tur vi har våra 95.or som tvingas (?) laga mat. Efter middagen blir det sista plugget och sen kommer grannarna över för lite tentafika. Den där cheesecaken som tjejerna gjorde i tisdags får ju inte gå till spillo..

Imorgon tar jag flyget till Stockholm direkt efter tentan. Möter upp min syster Joanna och min finfina vän Emelie för att se Bon Iver i Annexet! Efteråt blir det nog en runda på Stockholms nattgator. Det var verkligen längesen jag var ute i Stockholm! Någon som ska ut?

Förresten, ni har väl inte glömt att följa min twitter?


Haha, Joanna kommer nog inte gilla denna bild. Från sommaren 2008 när jag, Emelie och Joanna såg Magnus Uggla på Skansen.

Kommentarer
Postat av: syster

Vad menar du jag älskar den bilden! Blir till att byta foto på Facebook nu torr jag...

2011-11-04 @ 07:48:02

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0