Mot Stockholm!

Klockan 9.00 skulle tentan börja. 07.45 har vi tydligen fått ett mail om att tentan för oss som ska skriva den i Kalmar börjar 08.00... Vid den tiden låg Sandra fortfarande i sin säng så hur skulle vi hinna? Klockan 09.00 smyger vi in i tentasalen som är fylld med tentaskrivande studenter, får höra att vi är sena och blir tilldelade varsin plats. Tar fram lagtexten och inser till min stora besvikelse att första sidan saknas, alltså den sidan med allmänna bestämmelser.. Kul! Tentan var inte speciellt svår men när det krävs lagrum för att argumentera så kan det bli svårt. Lyckades nog få fram några paragrafer på känn. Men ser inte att omtentan som något klurigt.

Om tre timmar sitter jag på flyget på väg till Stockholm! Jag längtar så mycket efter att träffa min familj och Emelie så klart! Har inte träffat Emelie sen i början av september! Sen att vi ska se Bon Iver är väl bara ett plus? ;) Som vanligt lämnar jag Kalmar för en konsert. Det börjar bli en vana nu. Om två veckor ska jag se Foster The People i Stockholm och i december blir det Magnus Uggla i Göteborg. Livet rullar och jag hänger på!


Helt knasigt. Hittade typ inga bilder på bara mig och Emelie. Däremot hittade jag denna vackra bild på Emelie!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0