Back in business

Är i Sthockholm. Det är tentatider. Iaf för mig. Kanske lite för tidigt att börja men med tanke på att jag reser iväg nästa vecka så ska jag försöka plugga rätt intensivt det här två dagarna. Märk väl mitt ordval. Försöka. Tomas, mammas sambo, ligger i rummet bredvid och klagar på ryggont. Det är då han får ligga i sängen en hel dag, titta på TV och be Felizia om allt vad man vill ha som sjuk och vek. Alltså: Det är tufft att plugga när någon annan chillar järnet. Note to myself: Ju mer jag pluggar nu desto mer får jag chilla nästa vecka!

Vet att uppdateringen varit katastofal. Förra helgen var Cronja & Amanda i Kalmar och höjde festligheterna. Hade en förfest som dagen efter påminde om en SAW-film och med tanke på hur bakis jag var så blir det ingen alkohol på mycket länge. Men efter helgen så fick jag en "down period". Kände att jag behövde tid för mig själv och fundera. Egentligen behövde jag nog bara prata av mig och ta tag i saker, men ni vet hur det är. Ibland krävs det mycket för att kunna göra det där lilla. Det är skönt att vara tillbaka i Stockholm iaf.

Ikväll händer roliga saker! Jag och Joanna ska se Foster The People(!!!!!) på Debaser! SOM JAG HAR LÄNGTAT! Någon som ska dit? Eller som önskar att dem skulle det?

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0