You Make It Easy On Me

Uppgift 5. Det var du som gjorde att jag fick sitta kvar i två timmar mer än många andra. Redan vid halv 12 började människor sippra ut ur tenta-salen och jag gjorde allt för att inte drabbas av panik. Den gick inte att lösa! Jag såg tillbaka på tidigare liknande uppgifter som jag gjort och försökte se likheterna. Vad var egentligen frågan? Vad skulle jag få fram? Drygt två timmar senare lämnade jag in tentan som nästsista person. Efter att uppgift 5 fått oräkneligt många olika svar hade jag tillslut bestämt mig för ett som jag ansåg var bäst.

Träffade Sandra och åt lunch, pratade lite om tentan även då jag hatar att göra det direkt efter. Gjort är gjort och resultatet kommer sen oavsett vad, varför spekulera. Men när det visade sig att mitt slutgiltiga svar på uppgift 5 överrensstämmde med Sandras var det en vinst i sig. Det lönar sig att inte ge sig!

Idag har kroppen straffat mig med träningsvärk. Tänk att man kan spänna sig så mycket att man får mer träningsvärk än efter ett träningspass. Jag har ont i hela kroppen.

You Make It Easy On Me - Serenades


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0