It Takes A Fool To Remain Sane

Lycka. Bästa ordet verkligen. Beskriver mig, min tillvaro och allt som händer mig. Ända sen den där dagen då jag satte ner foten och sa "Hey, this is my life. Don't fuck with it!" har allt gått uppåt. Kommer ni ihåg det? Jag har inte fällt en endaste tår sen den dagen. Förrutom då jag tog mig en promenad runt Hultsfred på festivalområdet och insåg att det kanske var sista gången.. Lider av sån seperationsångest att t.o.m. Hultsfred kan få mig att krampaktigt hålla kvar. Vad jag håller kvar i här är dock svårt att säga!? Hur som helst. Allt går bara jävligt bra och jag njuter verkligen av det - tankar om att lycka inte är för evigt finns inte. Jag är värd detta!

Jag besitter så mycker hemlisar nu men jag lovar att alltsammans kommer avslöjas inför sommaren :) Förmodligen kan jag avslöja något som är det käraste jag har imorgon!

It Takes A Fool To Remain Sane - The Ark


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0