Teenage Crime

Redovisningen gick som en smäck. Nu hoppas vi bara på att resultatet som ska komma om ett par tre dagar ser lika vackert ut! Sommarlov, kan man säga det? Känns som jag precis har haft skolavslutning! Vill ut i solen och äta glass, vilket jag förmodligen kommer göra då jag har fyra timmar att spendera på mig själv i väntan på att Sandra ska bli klar med sin redovisning och hämta upp mig och Mikaela!

Fick en mycket trevlig överraskning från Peace & Love idag. Logevärd på de två största scenerna Utopia och Fantasia! Har även kollat upp med schemat så jag kan se The Ark - ett måste! Detta grundar jag på tre saker:

1. De spelar på någon av de största scenerna
2. De spelar efter 16.00
3. Att mitt schema är spikat!

Ååh vad livet är underbart. Lyckoruset närmar sig!

Teenage Crime - Adrian Lux

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0