Superstar

I måndags ringde Sam mig. Detta är inte en fåordig man, men just detta telefonsamtal innehöll inte många ord. "Vad har du för skostorlek?" Jag svarade men fick själv inget svar på varför han var i behov av denna information. Dagen efter anföll jag honom med ännu fler frågor, men stod lika svarslös som dagen tidigare. Istället var jag, om möjligt, ännu mer nyfiken.

Imorse när jag öppnade ytterdörren för att gå till skolan hängde en överraskning på handtaget. Min första tanke var att grabbarna i väggen bredvid busat eller kunde det vara en brevbomb? I skolan igonerade jag Sam men han blev sur och sa att han hade ju avslöjat sin överraskning. "Den hänger ju på dörren!" När jag kom hem öppnade jag ivrigt paketet och fick de coolaste rullskridskorna ever. Sjukt jävla retro och även om de är tre storlekar för stora så ska jag använda dessa! Se upp, här kommer Roller Girl! Och juste, Tack Sam!!









Superstar - Rollergirl


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0