Someone Like You

Hemma hos oss på Barrvägen 7C har vi en lista på Spotify som ter sig ypperligt bra! Speciellt en dag som denna: Huvudet är som potatismos efter för många föreläsningstimmar med kunskapsinnehav, regn och rusk. Sen lägger vi till tentaplugg, som går oväntat bra och då lättar på nerverna inför tentan. I mitt fall är det ett dåligt omen om jag inte känner mig nervös, det tyder på att något kommer gå dåligt. Jag behöver vara nervös inför prestation. Nu kom jag av mig lite, men denna spotify-lista som är döpt till Natti Natti och lite värmeljus mår jag mycket bra tillsammans med mina sambos. Här är en av truddeluttarna som jag älskar speciellt mycket idag.



Someone Like You - Adele

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0