Rolling In The Deep

Tänk vad något kan göra en glad. Tänk vad något kan göra en ledsen. Det kan vara ord, prestationer, löften eller känslor. Ibland är det lite av varje. Som idag. Nu måste jag avslöja vad jag så länge hoppats på, fått känna på och sedan tappat taget helt för att sedan få chansen att hänga kvar i en tunn tråd som kan bli vad som helst.

För några veckor sedan var jag på två intervjuer. Den ena för Titan Television, praktik för "Sveriges Nationaldagsfirande på Skansen" - Denna praktik fick jag, assistent backstage! Så 3 -6 juni ser jag verkligen fram emot!

Den andra intervjun var för Aftonbladet/Rockbjörnen/Livelöpet som assistent. Kan inte avslöja men ni som följt mig ett tag vet att detta skulle vara den största milstolpen i min karriär! Jag gick i veckor och hoppades på att denna tjänst och då jag började smida nya sommarplaner hörde hon av sig - JAG FICK DET! Jag fick känna på det i en dag som tappade jag fästet. Kan inte avslöja vad men struligheter gjorde att jag inte fick behålla min dröm. "Den här praktiken var som gjord för dig och jag vill att vi håller kontakten. Du har ju praktik senare i utbildningen." Hänger kvar..? Åh, om jag ändå kunde skriva ut alla smaskigheter.

Sen kom de där som kan göra en tokledsen även då det inte spelar någon större roll - omtenta. Har pluggat hela dagen och så fortsätter det imorgon. Inte det mest motiverande efter ett sådant meddelande. Kan ni inte skriva något som jag kan tänka på när jag dör av tristess imorgon? Så länge unnar jag mig ett glas läskeblask.

Rolling In The Deep - Adele  

Kommentarer
Postat av: S

Grab somebody sexy tell them HEY!

2011-05-25 @ 11:04:58
URL: http://skalnins.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0