Sounds Like Hallelujah

Den stora visaren har tickat sig förbi 12.an och den lilla 8.an. Jag är trött och vill att klockan ska vara mer så jag får gå och lägga mig. Jag vill vakna upp till en ny och tidig morgon för att använda den energi som jag vet finns inom mig. Idag känns det som mina sista droppar lust&vilja har lämnat mig. Jag har lärt mig mycket inför tentan men vet att det än finns kunskaper att hämta, och som behövs för att bestiga det mål jag satt upp. Klara tentan, inte så konstigt.

Jag vet att jag tipsade om den här nyss, men jag har blivit lite kär i den och tycker att ni, med ett enkelt knapptryck, ska få höra den!



Sounds Like Hallelujah - The Head And The Heart


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0